معرفی قسمت های آمار پست اینستاگرام

برای دسترسی به آمار پست اینستاگرام کافی است زیر پست، پایین سمت چپ گزینه View Insights را انتخاب کنید تا شاخص های آماری را ببینید.
Picture of امین حسینی

امین حسینی

از کودکی علاقه زیادی به تکنولوژی مخصوصا برنامه نویسی داشتم که سایت امین حسینی را راه اندازی کردم

برای دسترسی به آمار پست اینستاگرام کافی است زیر پست، پایین سمت چپ گزینه View Insights را انتخاب کنید تا شاخص های آماری را ببینید.

با این کار می توانید نتایجی مثل تعداد بازدیدکننده، ورودی اکسپلور، تعداد ذخیره کردن پست و میزان اشتراک گذاری پستتان را ببینید.

بزرگ ترین کمکی که آمار پست ها به شما می کند این است که می توانید محتواهای خود را اصلاح کنید و آن ها را بهبود دهید.

چگونه اطلاعات آماری اینستاگرام را فعال کنیم

برای اینکه بتوانید از این امکان عالی استفاده کنید ابتدا باید حساب خودتان را تجاری کنید زیرا با حساب شخصی نمی توان این آمار را دریافت کرد.

برای تبدیل اکانت شخصی به تجاری باید:

  • وارد پروفایل شوید.
  • سه خط سمت راست بالا را انتخاب کنید.
  • وارد Settings شوید.
  • گزینه Account را انتخاب کنید.
  • حالا Switch To Professional account را انتخاب کنید.

مقداری زمان می برد تا پیج شما وارد بخش بیزینس شود پس لطفاً صبور باشید، امکان دارد همان لحظه یا بیش از 24 ساعت زمان ببرد زیرا تعداد بسیار زیادی این کار را انجام می دهند برای همین بستگی به تعداد درخواست ها دارد.

تحلیل آمار پست اینستاگرام

اگر می خواهید آمار پست اینستاگرام خودتان را تحلیل کنید باید قسمت های مختلف را بلد باشید مثل:

  • Reach: پروفایل های منحصر به فرد که محتوای شما را بازدید کردند، مثلاً یک اکانت چندین بار مشاهده کرده است
  • Impression: اینجا دیگه منحصر به فرد مهم نیست بلکه تعداد افرادی که پست شما را دیدند.
  • From Home: پست شما در صفحه هوم آن افراد نمایش داده شده است، هوم همان خانه یا صفحه اول اینستاگرام است.
  • From Hashtags: ورودی از هشتگ می باشد.
  • From Explore: یعنی پست شما وارد اکسپلور شده و این تعداد آن را مشاهده کردند.
  • From Others: پست شما توسط اشتراک گذاری، یا تگ منشن و حتی لوکیشن مشاهده شده.
  • Follows: تعداد کسانی که شما را توسط این پست فالو کردند.

چگونه آمار پیج اینستاگرام را بالا ببریم

برای بالابردن آمار پیج اینستاگرام مهم ترین شاخص ماندن افراد روی آن پست است تا اینستاگرام تشخیص دهد که این محتوا جذابیت زیادی دارد و آن را به افراد بیشتری نمایش می دهد.

اگر نکته اصلی را به خوبی اجرا کردید پیشنهاد می کنم به نکات زیر نیز توجه کنید مثل:

  • استفاده از قلاب: 5 ثانیه اول ویدئوهایتان جذاب باشد.
  • کاور جذاب داشته باشید.
  • کیفیت صدا ویدئو ها مناسب و بدون نویز باشد.
  • تصاویر باکیفیت و دارای رنگ بندی استاندارد داشته باشید.
  • از دروغ بپرهیزید.
  • محتوای تکراری نسازید.
  • محتواهای خسته کننده نداشته باشید.
  • محتوای پیج پر کن نزارید (پست هایی که مربوط به کار شما نیست).

نتیجه گیری

با داشتن آمار پست می توانید متوجه شوید کدام پست شما عالی است تا به مرور زمان از آن الهام بگیرید و محتواهای جذاب تری بسازید و آمار خود را بالاتر ببرید که این کار باعث می شود تا کسب درآمد از اینستاگرام را به خوبی انجام دهید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یکی از راه های زیر را انتخاب کنید

اطلاعات خودتان را با دقت وارد کنید

فرم شما با موفقیت ارسال شد

منتظر تماس کارشناسان ما باشید