بهترین استوری ریپلای خور سؤالاتی است که کاربر را ترغیب به جواب دادن بکند این سؤالات باید ذهن مخاطب را درگیر کند.
اگر بتوانید سؤالاتی را از کاربران خود بپرسید که به آنها جواب دهند حالا در کوئسشن باکس یا حتی در استوری خودتان این باعث میشود که بازدید آن اسلاید بالا برود شما باید سؤالاتی را بپرسید که ذهن مخاطب را درگیر کند و ترغیب شود تا به آن پاسخ دهد.
هرچند هم که ما به شما نمونه سؤالات را بدهیم کافی نمیباشد بلکه شما باید بر اساس تجربه و گذراندن زمان متوجه بشوید که چه سؤالاتی را از کاربران خود بپرسید پس لطفاً عجله نکنید اگر در اولین استوری های خود نتیجهای نگرفتید ناامید نشوید و به کار خود ادامه دهید تا بدانید از چه استوری باید استفاده کنید.
متن استوری ریپلای خور
برای انتخاب یک متن مناسب استوری ریپلای خور باید بدانید که مخاطبان شما به چه موضوعاتی علاقه دارند و سپس با انتخاب آن موضوع شروع به سؤال پرسیدن کنید.
متن استوری ریپلای خور به چهار دسته تقسیم میشود:
- پرسیدن سؤال بهترین حس دنیا از کاربران
- قدرت را به مخاطب دهید و سپس از او سؤال کنید
- تفاوت دو محصول را بپرسید
- سؤالی بپرسید که به حس اعتماد دهد
سؤالات این چنینی باعث میشود که مخاطب هرچند هم که اهل ریپلای زدن نباشد بالاخره پاسخ دهد، به عنوان مثال اگر مخاطب شما حس برنده شدن را داشته باشد برای اینکه منظور خود را به شما منتقل کند آن استوری را پاسخ می دهد، مثلاً شما دو محصول را در یک استوری بگذارید و از کاربران خود بپرسید که کدام یک از این دو محصول نتیجه بهتری را میدهد، وقتی این سؤال را از کاربران خود میپرسید کاربران شما فکر میکنند که متخصص هستند و حس برنده شدن یا قدرت را دارند و همین امر باعث میشود که به آن پاسخ دهند.
کوئسشن باکس ریپلای خور
کوئسشن باکس ریپلای خور باید دارای سؤالاتی باشد که مخاطب حتماً پاسخ آن را بدهد این باکس را در اولین استوری قرار ندهید.
کوسن باکس تفاوت بسیار زیادی با استوری دارد زیرا شما از یک ابزار کدنویسی شده در استوری استفاده میکنید پس باید در انتخاب سؤال دقت بسیار زیادی بکنید، مثلاً سؤالی نپرسید که ذهن مخاطب را از موضوع اصلی پیج شما خارج کند به عنوان مثال اگر شما فروشنده کیف و کفش هستید ۸۰ درصد سؤالات خودتان را در مورد کیف و کفش بپرسید و ۱۰ درصد را در مورد لایف استایل زیرا اگر کاربر یادش برود که شما فروشنده چه محصولی هستید با مرور زمان از شما و کسب کارتان دلسرد میشود و به احتمال زیاد شما را آنفالو می کند.
به عنوان مثال اگر شما فروشنده کفش هستید از مخاطبان خود در مورد بهترین برند کفش سؤال بپرسید، این سؤالات نتیجه خیلی بهتری را در مقابل سؤالی دارد مثل به نظرتان من چند سال دارم، پس در انتخاب سؤالات دقت بسیار بالایی بکنید.
عکس استوری ریپلای خور
عکس استوری ریپلای خور باید دارای رنگ بندی شکلکهای بسیار زیبایی باشد در ادامه چندین تصویر راه شما میدهیم که میتوانید از هر ۱۰ استوری از آنها استفاده کنید.
این تصاویر سؤالات سرگرم کننده را از کاربر میپرسد اما شما دقت کنید که بیش از حد از آنها استفاده نکنید به عنوان مثال اگر ۱۰ استوری در مورد محصولتان بارگذاری میکنید حداقل و حداکثر یکی از این تصاویر را بین آنها استفاده کنید تا مخاطب را از موضوع اصلی دور نکند.
از تصاویری که برای شما به اشتراک گذاشتیم میتوانید به صورت رایگان استفاده کنید ما باز هم میگویم در اشتراک گذاری آنها تعلل نکنید.
هرچه تصاویری که به اشتراک میگذارید سادهتر باشد باعث میشود که مخاطب خیلی راحت منظور شما را بفهمد و در صورتی که از سؤالات پیچیده و تصاویر بیش از حد در آن استفاده کنید، مخاطبتان را خسته میکند و اجازه نمیدهد که به آن پاسخ دهد.
نتیجه گیری
برای داشتن بهترین استوری ریپلای خور ابتدا شما باید به کاربر خودتان این حس را بدهید که آنها بسیار مهم هستند وقتی که کاربر حس قدرت داشته باشد بیشتر به شما احترام میگذارد و به سؤالات شما پاسخ میدهد اما توجه داشته باشید سؤالاتی که از کاربرتان میپرسید بیشتر در مورد کسب و کارتان باشد، البته میتوانید سؤالات غیر تخصصی بپرسید اما توجه داشته باشید که ین سؤالها بیش از حد تکرار نشود، در دوره کسب درآمد از اینستاگرام کامل و جامع به این موضوعات پرداختیم که شما می توانید به صورت رایگان آن را ببینید.