در حال حاضر مدیر اینستاگرام مارک زاکربرگ، بنیان گذار فیس بوک می باشد که واتس اپ را نیز مانند instagram خریداری کرده است.
کوین سیستروم و مایک کرایگر در سال 2012 تصمیم به اشتراک گذاری این غول بزرگ عکاسی و فیلم برداری کردند ابتدا در آمریکا و سپس در کل جهان فراگیر شد و همه به عنوان یک نرمافزار برای اشتراک گذاری عکس و فیلمهای خود از آن استفاده می کنند.
در سال ۲۰۱۲ مارک زاکربرگ با مبلغ یک میلیون دلار اینستاگرام را خریداری کرد و با سرمایهگذاریهای بیش از حد در آن موفق شد تا آن را به یک شبکه اجتماعی بسیار عالی تبدیل کند.
چهارمین نرمافزار پرطرفدار موبایلی در سال ۲۰۱۰ بیشک اینستاگرام بود همین دلیل باعث شد که بسیاری از کسب و کارهای پرفروش به سمت اینستاگرام روی بیاورند و فروش خود را چندین برابر کنند.
مدیرعامل اینستاگرام کیست؟
در حال حاضر آدام موسری مدیرعامل اینستاگرام است که یک فرد آمریکایی اسرائیلی می باشد که قبلاً در فیس بوک مدیر اجرایی نیز بوده است.
زمانی که کوین سیستروم و مایک کریگر تصمیم به استعفای خود گرفتند در سال ۲۰۱۸ موسری به عنوان مدیرعامل جدید اینستاگرام معرفی شد
آدام در نیویورک چشم جهان گشود و دانشگاه خود را در نیویورک گذراند و رشته تحصیلی اش طراحی اطلاعات بود.
موسری با همسر و سه پسر خود در لندن زندگی میکنند و علاقه بسیار زیادی به امور خیریه دارند همین کار باعث شده است تا مردم آن را بسیار دوست داشته باشند.
آدام موسری به کاربران خود اطلاع داده است که اینستاگرام به زودی در خود با استفاده از هوش مصنوعی میتواند ویدیوهای خود را ویرایش کند و نیاز به هیچ نرمافزار جانبی ندارد.
الگوریتم اینستاگرام هر روز در حال تغییر است پس بهتر است ما خودمان را هر روز، بروز کنیم در دوره کسب درآمد از اینستاگرام به صورت کاملاً رایگان این آموزشها را به شما داده ایم.
هدف اینستاگرام چیست!
اصلی ترین هدف اینستاگرام این است که شما به عنوان کاربر یک محتوا با کیفیت بسیار عالی به اشتراک بگذارید و در صورتی که یک محتوای خوب بارگذاری کنید امتیازاتی مانند لایک بازدید فالوور با کیفیت دریافت میکنید.
شاید فکر کنید که اینستاگرام فقط یک نرمافزار برای اشتراک گذاری فیلم و عکس است اما باید بگویم که سخت در اشتباهید چون در این چند سال اینستاگرام به کسب و کارهای بزرگ و کوچک کمک بسیار زیادی کرده است که فروش خود را چندین برابر کند و این یکی از اهداف اینستاگرام بود که موفق هم شد.
در کشور ما بزرگ ترین رقیب اینستاگرام دیجی کالا و سایتهای مشابه آن هستند، دیجی کالا نیز امتیاز کمتری نسبت به اینستاگرام در ایران ندارد.
سال تاسیس اینستاگرام در ایران!
در سال ۲۰۱۱ اینستاگرام در ایران تاسیس شد و تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی محتوای خود را در این شبکه به اشتراک گذاشتند.
ابتدا مردم اطلاعات زیادی در مورد اینستاگرام نداشتند و فقط آن را به عنوان سرگرمی استفاده میکردند ما امروزه تعداد بسیار زیادی از افراد یا فروشنده شدهاند یا بلاگر لایف استایل و غیره که این کار بسیار عالی است.
اگر شما هم دوست دارید مانند این افراد یک فروشنده و متخصص حرفهای در حوزه کاری خود شوید از دورههای رایگان ما استفاده کنید این کار میتوانید محصولات خودتان را در مغازه یا خانهتان مانده است را به فروش برسانید در صورتی که آن محصولات خوب باشند.
نتیجه گیری
مدیر اینستاگرام مارک زاکربرگ و مدیرعامل اینستاگرام آدام موسری است هدف اصلی هر دوی آنها این است که کاربران محتوای با کیفیت به اشتراک بگذارند و آنها هم به کاربران خود قول میدهند که امتیازاتی مانند لایک بازدید و فالوور با کیفیت بدهند شما به عنوان یک کاربر تازه وارد باید صفر تا صد اینستاگرام را یاد بگیرید تا بتوانید یک فروشنده موفق شوید.