جستجو کردن

راه رفتن و پول درآوردن از طریق اینستاگرام با مصاحبه کردن!

بهترین روش راه رفتن و پول درآوردن از طریق اینستاگرام با بلاگری در خیابان یا مصاحبه با مردم درمورد موضوعات اجتماعی است.
Picture of امین حسینی

امین حسینی

از کودکی علاقه زیادی به تکنولوژی مخصوصا برنامه نویسی داشتم که سایت امین حسینی را راه اندازی کردم

بهترین روش راه رفتن و پول درآوردن از طریق اینستاگرام با بلاگری در خیابان یا مصاحبه با مردم درمورد موضوعات اجتماعی است.

شاید در نگاه اول مقداری سخت باشد اما بهتر است به شغل های سخت مثل کار در معدن و مشابه آن دقت کنید تا متوجه سادگی کار شوید، فقط کافی است تا ترس را کنار بگذارید و به دل کار بروید من به شما قول می دهم نتیجه عالی می گیرید.

برنامه پول درآوردن با بازی

برنامه های زیادی است که با بازی می توان به درآوردن پول پرداخت اما 70 درصد آنها کلاه برداری و دروغ است، شما یک نفر را به من نشان دهید که از طریق چنین چیزی ثروتمند شده باشد، شاید مقداری پول درآورده باشد که من بعید می دانم اما با این کار فقط دارید وقت خودتان را هدر می دهید و به خودتان را به داخل چاه می اندازید.

بهتر است به جای این کار یک ایده با ارزش تر مثل ورزش کردن و یا بلاگر ورزش بشوید تا بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید زیرا افرادی بودند که با ورزش کردن و به اشتراک گذاشتن فیلم های آن فالوورهای خود را افزایش دادند و شروع به قبول کردن تبلیغات کردند.

چگونه از ورزش پول در بیاوریم

با اشتراک گذاری ورزش های خیابانی مثل پارکور و یا مشابه آن می توان از ورزش پول در بیاوریم اما چگونه این کار را انجام دهیم؟

برای اینکه از ورزش کردن پول در بیاوریم باید ببینیم که چگونه می توان یک ورزشی را انتخاب کرد که به آن علاقه بسیار زیاد داریم، مثلاً من به ورزش پرورش اندام علاقه بسیار زیادی دارم پس می توانم در خیابان شروع به تولید محتوا کنم مثلاً شنا بروم یا بارفیکس و آن را به اشتراک بگذارم.

برای این کار شما به یک تلفن همراه هوشمند، سه پایه و میکروفون نیاز دارید تا بتوانید از خودتان بدون کمک فیلم بگیرید.

راه برو پول در بیار ایرانی

با مصاحبه کردن از مردم راه برو و پول در بیار! این بهترین راه برای یک ایرانی است که می تواند بدون دغدغه به اهداف خود برسد، فقط کافی است در سطح خیابان به موضوعات مختلف اجتماعی مثل ازدواج، پول و یا حتی کار بپردازید و از مردم بخواهید تا درمورد آنها توضیح دهند.

با این کار به راحتی با راه رفتن و انتخاب سوژه موردنظر می توان به خواسته خود برسید فقط کافی است تا کارهای زیر را انجام دهید:

  1. انتخاب یک تلفن همراه هوشمند
  2. خرید سه پایه نگهدارنده گوشی
  3. خرید میکروفون یقه ای
  4. انتخاب موضوع برای مصاحبه با مردم مثل پرسیدن درآمد
  5. تدوین و به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام

نتیجه گیری

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از اینستاگرام مصاحبه کردن از مردم و به اشتراک گذاری آن در این شبکه اجتماعی است تا با جمع کردن فالوور به دریافت کردم تبلیغات دیگران بپردازید و از آن کسب درآمد کنید.

فهرست مطالب

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یکی از راه های زیر را انتخاب کنید

اطلاعات خودتان را با دقت وارد کنید

فرم شما با موفقیت ارسال شد

منتظر تماس کارشناسان ما باشید