جستجو کردن

بهترین استوری ریپلای خور + تمرین برای بالا بردن تعامل پیج

بهترین استوری ریپلای خور باعث می شود افراد به آن ها جواب دهند تا تعامل پیجتان بالا برود یا به زبان ساده آمار بالایی داشته باشید.
Picture of امین حسینی

امین حسینی

از کودکی علاقه زیادی به تکنولوژی مخصوصا برنامه نویسی داشتم که سایت امین حسینی را راه اندازی کردم

بهترین استوری ریپلای خور  باعث می شود افراد به آن ها جواب دهند تا تعامل پیجتان بالا برود یا به زبان ساده آمار بالایی داشته باشید.

ما باید بدانیم که کجا و چگونه از استوری ریپلای یا جواب بگیریم تا بتوانیم ارتباط با فالوورهایمان را نگه داریم، زیرا این کار باعث می شود آمار پیج ما نیز مثبت شود.

ایده استوری تعاملی

بهترین ایده استوری تعاملی این است، از کاربرانتان سؤالی بپرسید که به کسب و کار شما نزدیک باشد تا فالوور را از هدف اصلی خارج نکند.

حداقل روزانه بیشتر از 1 یا بهترین استوری ریپلای خور نداشته باشید که مخاطبانتان از جو فروش خارج نشوند.

این سؤالات را از خود بپرسید و به آنها جواب دهید اگر مثبت بود به شما تبریک می گویم:

  • آیا استوری شما چالشی است؟
  • ظاهر استوری شما جذاب است؟
  • به محصول شما مرتبط است؟

جملات ریپلای خور

جملات ریپلای خور برای هر کسب و کاری متفاوت است که ما آن ها را دسته بندی کردیم، محصول فیزیکی (قابل لمس)، محصول دانلودی و خدمات که هر کدام متفاوت است:

  • محصول فیزیکی (قابل لمس): بهترین رنگ موردعلاقه تیشرتت چیه؟ همین الان به کدامش نیاز داری؟
  • محصول دانلودی: شما فایل صوتی را بیشتر گوش میدی یا فایل ویدئویی رو بیشتر می بینی؟
  • خدمات: این رژ لب رو بیشتر دوست داری یا این نمونه رو؟

همان طور که دیدید نسبت به استوری هایی که قبلاً می دیدید متفاوت تر بود زیرا این نوع متن ها مشتری سرد رو به گرم و سپس داغ تبدیل می کنه و باعث میشه که بیشتر از شما خرید کنه! پس اگر به دنبال فروش هستید آن را اجرا کنید.

کوئسشن باکس ریپلای خور

اگر بتوانید در کوئسشن باکس خود از جملاتی استفاده کنید که ریپلای خور باشه نتایج بهتری رو می گیرید اما طبق الگوریتم اینستاگرام سعی کنید در استوری اول از این باکس استفاده نکنید.

در 2 الی 3 استوری اول سعی کنید مخاطب را درگیر کنید مثلا درمورد جنس انواع شلوار صحبت کنید و در استوری سوم از آن بپرسید که به کدامیک از جنس شلوارها علاقه دارند، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

جذابیت متن های شما از نظر رنگ بندی بسیار مهم است سعی کنید پشت زمینه تصاویرتان سفید باشه زیرا متن شما هر رنگی که باشه با رنگ سفید ترکیب بسیار خوبی را به همراه دارد.

نتیجه گیری

ابتدا یک ایده جذاب انتخاب کنید و سپس با سؤال و جواب ریپلای بگیرید با این کار می توانید آمار پیج خودتان را بهتر کنید و یکی از مراحل کسب درآمد از اینستاگرام را به خوبی پشت سر بگذارید.

فهرست مطالب

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یکی از راه های زیر را انتخاب کنید

اطلاعات خودتان را با دقت وارد کنید

فرم شما با موفقیت ارسال شد

منتظر تماس کارشناسان ما باشید