جستجو کردن

چگونه ماهی 40 میلیون درآمد داشته باشیم

امروزه برای ماهی 40 میلیون درآمد بهترین و سریعترین راه فروش محصول و یا خدمات در اینترنت مخصوصا اینستاگرام است.
Picture of امین حسینی

امین حسینی

از کودکی علاقه زیادی به تکنولوژی مخصوصا برنامه نویسی داشتم که سایت امین حسینی را راه اندازی کردم

ماهی 40 میلیون درآمد

امروزه برای ماهی 40 میلیون درآمد بهترین و سریعترین راه فروش محصول و یا خدمات در اینترنت مخصوصا اینستاگرام است.

البته 40.000.000 تومان فقط یک عدد استاندارد است حتی بیشتر از این مقدار نیز امکانپذیر است و می توان به آن روی آورد.

بهتر است قبل از هر کاری به خوبی تحقیق کنید تا زمان و انرژی خود را بیهوده صرف یک موضوع بیخود نکنید ما به شما قول می دهیم که مطالعه این مقاله کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد تا از سردرگمی های بیش از حد خارج شوید اما شما هم باید قول دهید که تمامی این کارها را به خوبی انجام دهید.

چگونه ماهی 20 میلیون درآمد داشته باشیم

چگونه ماهی 20 میلیون درآمد داشته باشیم

در نگاه اول شاید درآمد ماهی 20 میلیون یک چیز جالب برای شما باشد اما شغل هایی هستند که این درآمد را به راحتی دریافت می کنند مثل طراح سایت، فروشنده محصولات آنلاین و ادمینی که این درآمد را دارند.

البته درآمدهای بیشتر از این را نیز می توانند دریافت کنند که باید به تخصص آن ها نگاه کرد و بر اساس تخصصشان به آن ها پول داد.

برای کسب تخصص از ادمینی اینستاگرام باید آموزش ببینید و رزومه بسیار خوبی را داشته باشید تا بتوانید از این تخصص کسب درآمد کنید.

برای آموزش دیدن می توانید در دوره کسب درآمد از اینستاگرام که به صورت رایگان است استفاده کنید تا درآمد خود را استارت بزنید.

چگونه روزی یک میلیون درامد داشته باشیم

اگر به دنبال روزی یک میلیون درامد هستید آن هم از طریق اینترنت یا اینستاگرام باید به شغل های پاره وقت روی بیاورید.

منظور من از شغل پاره وقت این است که با تخصص بسیار بالا 4 ساعت در روز را صرف درآمدزایی کنید مثلاً 10 ادمین متخصص برای یک پیج استخدام کنید و آنها را مدیریت کنید و به ازای هر ادمین حرفه ای 100.000 تومان دریافت کنید.

پس می توان با چنین شغل هایی نیز از اینترنت روزانه کسب درآمد کرد و به درآمد خوبی نیز رسید.

چگونه روزی ۱۰ میلیون درامد داشته باشیم

روزی 10 میلیون درامد نیز مثل 1.000.000 تومان است فقط کافی است تا کار و نیرو و یا خدمات خود را بیشتر کنید اما بگذارید یک مثال دیگر بزنم.

با فروش کالا یا خدمات شروع می کنیم، فرض کنید شما فروشنده پوشاک هستید و به ازای هر محصول که می فروشید 100 هزار تومان سود می کنید، حالا چه تعداد باید از آن را بفروشید تا به ده میلیون تومان در روز برسید؟

اگر 10 میلیون تومان را در 100.000 تقسیم کنیم عدد صد به دست می آید یعنی ما باید روزانه 100 عدد از این محصول را بفروش برسانیم! حالا سوال اینجاست که آیا می شود؟

هیچ چیز نشد ندارد اگر دیگری توانسته شما نیز می توانید فقط باید کسب درآمد از اینستاگرام را یاد بگیرید اگر علاقه مند هستید به صفحه دوره رایگان ما مراجعه کنید تا یاد بگیرید.

نتیجه گیری

اگر علاقمند به اینترنت و ماهی 40 میلیون درآمد باشید ادمینی، فروش محصولات و یا خدمات بهترین گزینه برای شما می باشد پس تعلل نکنید و همین امروز شروع کنید.

فهرست مطالب

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یکی از راه های زیر را انتخاب کنید

اطلاعات خودتان را با دقت وارد کنید

فرم شما با موفقیت ارسال شد

منتظر تماس کارشناسان ما باشید